Βελτίωση της εικόνας της επιχείρησης όπως και της επικοινωνίας εντός και εκτός της εταιρείας αλλά και με τους πελάτες της είναι τα βασικά αποτελέσματα της δημιουργίας μιας εταιρικής ιστοσελίδας.

Πρόκειται για ένα από τα βασικά συμπεράσματα έρευνας που πραγματοποίησε το Εργαστήριο Πολυμέσων και Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Επικοινωνίας, τα αποτελέσματα της οποίας παρουσιάστηκαν προσφάτως. Επίσης, δείχνει να βοηθά τόσο το μάρκετινγκ και τις δημόσιες σχέσεις όσο και στην καλύτερη εικόνα των προϊόντων και την προσέλκυση νέων πελατών. Ακόμη, το εταιρικό site ενισχύει τις διαφημιστικές εκστρατείες.

Στην έρευνα συμμετείχαν 444 από τις 3000 μεγαλύτερες ελληνικές επιχειρήσεις (με βάση τον κατάλογο της ICAP) που ανταποκρίθηκαν στο ερωτηματολόγιο που της απεστάλη από την ερευνητική ομάδα του ΟΠΑ.

Σημειωτέον πως, σύμφωνα με προηγούμενες έρευνες, όλες οι μεγάλες ελληνικές επιχειρήσεις διαθέτουν τη δική τους ιστοσελίδα.