FAQ

Home/FAQ
FAQ2017-06-02T15:47:52+03:00
Τι χρειάζεται για να φτιάξω μια ιστοσελίδα?2017-06-02T15:47:53+03:00

Τα βασικά σημεία, στο δρόμο προς την απόκτηση μιας ιστοσελίδας είναι τρία:

Το όνομα της ιστοσελίδας (domain name) 

Το όνομα της ιστοσελίδας (domain name), είναι η λεγόμενη “διεύθυνση”, π.χ. “toonoma.gr”. Η κατάληξη “.gr”, δεν είναι απαραίτητη αλλά μπορεί αντί αυτής να υπάρχει η κατάληξη “.com” ή “.net” και πολλά άλλα.

Η καταχώριση/κατοχύρωση του ονόματος ώστε να έχει κάποιος το δικαίωμα χρήσης του, για την ιστοσελίδα του, γίνεται μέσω των λεγόμενων “καταχωρητών” και γενικά είναι μια απλή διαδικασία, που μπορεί να γίνει και online, από την ιστοσελίδα του καταχωρητή.

Φυσικά, το επιλεγμένο όνομα για μια νέα ιστοσελίδα, θα πρέπει να είναι διαθέσιμο, δηλαδή να μην το χρησιμοποιεί ήδη κάποιος άλλος.

Στην περίπτωση των ονομάτων με κατάληξη “.gr”, η καταχώρηση του ονόματος γίνεται αρχικά για δύο χρόνια και στην συνέχεια ανά δύο χρόνια χρειάζεται να γίνεται ανανέωση.

Η φιλοξενία της ιστοσελίδας (web hosting) 

Προκειμένου η ιστοσελίδα να είναι προσβάσιμη μέσω του internet, θα πρέπει να φιλοξενηθεί σε ένα υπολογιστή “εξυπηρετητή ιστοσελίδων” (web hosting server). Οι υπολογιστές αυτοί είναι συνεχώς συνδεδεμένοι στο internet και διαθέτουν μεγάλες ταχύτητες σύνδεσης στο internet, ώστε να είναι σε θέση να εξυπηρετούν τους επισκέπτες της ιστοσελίδας.

Γενικά, όλες οι ιστοσελίδες δεν έχουν τις ίδιες ανάγκες. Γι’ αυτό και οι διάφορες εταιρίες που προσφέρουν “φιλοξενία ιστοσελίδων”, διαθέτουν εναλλακτικά “πακέτα φιλοξενίας”, για μικρές, μεσαίες, μεγάλες και πολύ μεγάλες ιστοσελίδες. Τα κύρια χαρακτηριστικά των πακέτων φιλοξενίας είναι:

α) το λειτουργικό σύστημα του server (windows / linux),

β) ο αποθηκευτικός χώρος (disk space), και

γ) το μηνιαίο όριο διακίνησης δεδομένων (bandwidth usage ή traffic).

Συνήθως υπάρχει η δυνατότητα σε κάθε “πακέτο φιλοξενίας”, εάν δεν ικανοποιεί απόλυτα τις ανάγκες μιας ιστοσελίδας να προστίθενται κάποιες επιπλέον δυνατότητες π.χ. περισσότερος αποθηκευτικός χώρος, ώστε να διαμορφώνεται κατάλληλα σε κάθε περίπτωση και επιπλέον μπορεί κάποιος να ξεκινήσει με ένα μικρό πακέτο, και αν δει στην πορεία ότι χρειάζεται κάτι παραπάνω να το αναβαθμίσει.

Η Artyvision παρέχει πακέτα hosting στις καλύτερες τιμές της αγοράς σε servers που είναι πάντα online και δεν παραφορτώνονται με χιλιάδες sites όπως συνηθίζεται τελευταία.

Η κατασκευή της ιστοσελίδας 

Όπως είναι λογικό, μία ιστοσελίδα για να υπάρξει, θα πρέπει να δημιουργηθεί.  Ελάτε σε επαφή με ειδικούς στο χώρο του Web όπως η Artyvision και ζητήστε να σας κατασκευάσουν ένα Web Site με βάση τις ανάγκες σας αλλά και την πιθανή μελλοντική του εξέλιξη.

 

Στατική και δυναμική ιστοσελίδα, οι διαφορές και το κόστος τους2017-06-02T15:47:53+03:00

Οι δύο μεγάλες κατηγορίες ιστοσελίδων είναι οι στατικές (static web site) και οι δυναμικές (dynamic web site). Όσον αφορά την όψη/εμφάνισή τους, δεν έχουν μεγάλες διαφορές μεταξύ τους, αλλά όσον αφορά την λειτουργία και τις δυνατότητές τους, οι διαφορές είναι πολλές και ουσιαστικές.

Στα πλαίσια μιας επιγραμματικής περιγραφής δεν μπορούν, φυσικά, να αναλυθούν όλες οι διαφορές και δυνατότητές τους, όμως μπορείτε να μάθετε συνοπτικά κάποια βασικά σημεία διαφοροποίησης, χωρίς τις σχετικές τεχνικές λεπτομέρειες.

Στατικές ιστοσελίδες 

Οι στατικές ιστοσελίδες είναι ουσιαστικά απλά ηλεκτρονικά “έγγραφα”. Μπορούν να περιέχουν κείμενα, φωτογραφίες, συνδέσμους (links), αρχεία για download, κινούμενα σχέδια (animated graphics). Είναι κατάλληλες κυρίως για την δημιουργία “μόνιμων/στατικών παρουσιάσεων”, όπου δεν υπάρχει συχνά η ανάγκη να τροποποιείται το περιεχόμενό τους. Δηλαδή, θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί μια στατική ιστοσελίδα για την γενική παρουσίαση μιας επιχείρησης και των προϊόντων ή υπηρεσιών της.

Ο χαρακτηρισμός “στατική”, δεν σημαίνει ότι τίποτα στην σελίδα δεν κουνιέται, αντιθέτως μπορεί να έχει κινούμενα γραφικά και άλλα μπιχλιμπίδια. Σημαίνει ότι το περιεχόμενο της κάθε σελίδας είναι σταθερό και συγκεκριμένο. Πρόκειται δηλαδή για σταθερά ηλεκτρονικά έγγραφα.

Το κύριο μειονέκτημά τους είναι ότι δεν είναι πρακτική/βολική η χρήση τους όταν χρειάζεται το περιεχόμενο της ιστοσελίδας να αλλάζει συχνά, π.χ. τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα να προστίθεται κάποιο άρθρο, ή να αλλάζουν τα προϊόντα κτλ. Αυτό συμβαίνει γιατί για να τροποποιηθεί μια στατική ιστοσελίδα, πρέπει να γίνουν επεμβάσεις απευθείας πάνω στην ιστοσελίδα, με κάποιο σχετικό πρόγραμμα (html editor είτε απλό είτε WYSIWYG), μια διαδικασία δηλαδή όπως το να σβήνεις και να γράφεις σε ένα τετράδιο, που όμως χρειάζεται μια σχετική εμπειρία.

Δυναμικές ιστοσελίδες με βάσεις δεδομένων 

Οι δυναμικές ιστοσελίδες, μπορεί στην εμφάνιση, σε πολλές περιπτώσεις, να μην έχουν μεγάλη διαφορά με τις στατικές, όμως οι δυνατότητές είναι πολύ περισσότερες, από πολλές πλευρές, καθώς στην περίπτωση αυτή ουσιαστικά πρόκειται για μία εφαρμογή (πρόγραμμα), και όχι ένα απλό ηλεκτρονικό έγγραφο.

Συνήθως, οι δυναμικές ιστοσελίδες, χρησιμοποιούν κάποια βάση δεδομένων (database), όπου αποθηκεύουν πληροφορίες και απ’ όπου αντλούν το περιεχόμενό τους, ανάλογα με το τι ζητάει ο χρήστης/επισκέπτης σε κάθε του “κλικ”. Η χρήση των βάσεων δεδομένων, είναι αυτή που επιτρέπει την εύκολη προσθαφαίρεση περιεχομένου στις δυναμικές ιστοσελίδες, καθώς δεν απαιτείται να επεξεργάζεται κανείς κάθε φορά την ίδια την ιστοσελίδα, αλλά απλά να διαχειρίζεται έμμεσα το περιεχόμενο στην βάση δεδομένων και οι υπόλοιπες διαδικασίες γίνονται αυτοματοποιημένα από τον “μηχανισμό” της ιστοσελίδας.

Για την εύκολη διαχείριση του περιεχομένου σε μία δυναμική ιστοσελίδα, υπάρχει πρόσθετα στην ιστοσελίδα ένας εύχρηστος μηχανισμός “CMS” (Content Managment System), μέσω του οποίου η προσθαφαίρεση περιεχομένου μπορεί να γίνει ακόμη και από κάποιον αρχάριο. Φυσικά, η “περιοχή διαχείρισης” της ιστοσελίδας, προστατεύεται με κωδικό πρόσβασης (password), και δεν μπορούν να εισέλθουν σε αυτή οι επισκέπτες της ιστοσελίδας.

Δυναμική ή στατική ιστοσελίδα; 

Γενικά, αυτό που προσφέρουν οι δυναμικές ιστοσελίδες, είναι μεγαλύτερη αλληλεπίδραση του χρήστη με την σελίδα π.χ. να προσθέτει τα σχόλια του στην σελίδα, αλλά και πολλές ευκολίες στον διαχειριστή του περιεχομένου της ιστοσελίδας π.χ. τον ιδιοκτήτη της σελίδας.

Πάντως το γεγονός ότι μια δυναμική ιστοσελίδα προσφέρει περισσότερες δυνατότητες, δεν σημαίνει ότι αυτές είναι απαραίτητες σε όλους, δηλαδή σε αρκετές περιπτώσεις, μία στατική ιστοσελίδα μπορεί να καλύπτει πλήρως τις ανάγκες μιας συνοπτικής παρουσίασης.

Από πλευράς κόστους, η στατική ιστοσελίδα είθισται να είναι η φτηνή επιλογή, καθώς είναι πιο απλή η κατασκευή της, ενώ οι δυναμικές ιστοσελίδες λόγω της πολυπλοκότητας τους κοστίζουν ακριβότερα και αυτό είναι λογικό τουλάχιστον όταν γίνονται κατά παραγγελία.

Υπάρχει βέβαια και η περίπτωση υλοποίησης μιας δυναμικής ιστοσελίδας με την χρήση κάποιας open source εφαρμογής (CMS) η οποία διατίθεται δωρεάν μέσω του internet και σε αυτήν την περίπτωση η κατασκευή της ιστοσελίδας μπορεί να έχει μηδενικό κόστος (αν γίνει self-service) ή να υπάρξει κάποια χρέωση (η τελική τιμή μιας ιστοσελίδας είναι υποκειμενική υπόθεση) αν η εγκατάσταση και η τυχόν παραμετροποίηση της δωρεάν εφαρμογής ανατεθεί σε κάποια εταιρία.

Έρευνα: Η ιστοσελίδα βελτιώνει την εικόνα της εταιρίας2015-03-11T19:11:49+02:00

Βελτίωση της εικόνας της επιχείρησης όπως και της επικοινωνίας εντός και εκτός της εταιρείας αλλά και με τους πελάτες της είναι τα βασικά αποτελέσματα της δημιουργίας μιας εταιρικής ιστοσελίδας.

Πρόκειται για ένα από τα βασικά συμπεράσματα έρευνας που πραγματοποίησε το Εργαστήριο Πολυμέσων και Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Επικοινωνίας, τα αποτελέσματα της οποίας παρουσιάστηκαν προσφάτως. Επίσης, δείχνει να βοηθά τόσο το μάρκετινγκ και τις δημόσιες σχέσεις όσο και στην καλύτερη εικόνα των προϊόντων και την προσέλκυση νέων πελατών. Ακόμη, το εταιρικό site ενισχύει τις διαφημιστικές εκστρατείες.

Στην έρευνα συμμετείχαν 444 από τις 3000 μεγαλύτερες ελληνικές επιχειρήσεις (με βάση τον κατάλογο της ICAP) που ανταποκρίθηκαν στο ερωτηματολόγιο που της απεστάλη από την ερευνητική ομάδα του ΟΠΑ.

Σημειωτέον πως, σύμφωνα με προηγούμενες έρευνες, όλες οι μεγάλες ελληνικές επιχειρήσεις διαθέτουν τη δική τους ιστοσελίδα.

Mεταφορά blog από το wordpress.com στην Artyvision2017-06-02T15:47:53+03:00

Μπορείτε να μεταφέρετε το blog και το domain name σας από το wordpress.com στην Artyvision ακολουθώντας αυτές τις οδηγίες:

1. Στο WordPress.com blog σας, πηγαίνετε στo Tools → Export και κατεβάστε το XML (WXR) αρχείο στον υπολογιστή σας.

2. Στο νέο σας πακέτο hosting, εγκαταστήστε το WordPress και αναβαθμίστε το στην τελευταία διαθέσιμη έκδοση.

3. Στο νέο σας blog, επιλέξτε Tools → Import → WordPress και εκφορτώστε το αρχείο που κατεβάσατε πριν. Αφού ανέβει το αρχείο, επιλέξτε το “Download & import file attachments”.

Tα βίντεο που έχετε ανεβάσει στο WordPress.com δεν μπορούν να μετακινηθούν μέσω της παραπάνω διαδικασίας εισαγωγής-εξαγωγής. Ωστόσο, μπορείτε να συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τα υπάρχοντα βίντεο μέσω του plugin “VideoPress“, το οποίο παρέχει έναν εύκολο τρόπο για να διαχειριστείτε και να ενσωματώσετε τα βίντεο που φιλοξενούνται στο WordPress.com.

4. Για να μεταφέρετε το domain name που καταχυρώσατε από το WordPress.com, θα πρέπει να έχουν περάσει 60 ημέρες από την αρχική καταχώρησή του. Ακολουθήστε αυτές τις οδηγίες για να ξεκλειδώσετε το domain σας και να παραλάβετε τον κωδικό εξουσιοδότησης του domain σας (EPP Code). Προωθήστε μας τον κωδικό μαζί με το κοστος ανανέωσης αφού όταν ολοκληρωθεί η μεταφορά, το domain θα ανανεωθεί για ένα έτος από την τρέχουσα ημ/νια λήξης του.

Αν δεν έχoυν περάσει ακόμη 60 ημέρες, μπορείτε να αλλάξετε τους nameservers του domain σας και να βάλετε τους δικούς μας. Μετά τις 60 ημέρες ακολουθήστε την παραπάνω διαδικασία.

Πότε ενεργοποιείται το καινούργιο domain name μου;2015-03-11T18:47:00+02:00

Η ενεργοποίηση ενός .gr domain name πραγματοποιείται με την ενημέρωση των name servers του και χρειάζονται περίπου 4 με 48 ώρες, μέχρι να ενημερωθούν οι αντίστοιχοι όλοι οι ISPs. Φυσικά για να δείτε κάποιο περιεχόμενο γράφοντας το domain name σας θα πρέπει να το έχετε πρώτα συνδέσει με κάποια υπηρεσία web hosting.

Έχω αλλάξει name servers αλλά ακόμα δεν βλέπω το site μου. Γιατί;2015-03-11T18:46:15+02:00

Από τη στιγμή που κάνετε αλλαγή στους name servers ενός domain name χρειάζονται από 2-48 ώρες μέχρι να δουν την αλλαγή όλοι οι ISPs και να λειτουργούν όλες οι υπηρεσίες του domain σας στο νέο server που θα σας φιλοξενεί.

Πώς να επιλέξω ένα πακέτο φιλοξενίας;2015-03-11T18:37:20+02:00

Αρχικά, θα πρέπει να λάβετε υπόψην σας πόσο χώρο πιάνει το website σας στον δίσκο. Θα πρέπει να σκεφτείτε αν το site θα είναι στατικό ή δυναμικό.

Αν θα είναι δυναμικό και έχετε βάσεις δεδομένων, πόσο χώρο αναμένεται να καταλάβουν;

Πόσες θα είναι οι βάσεις που θα χρησιμοποιήσετε; Περιμένετε ότι θα έχετε μεγάλο αριθμό επισκέψεων;

Σε ποιά γλώσσα προγραμματισμού είναι γραμμένο το site σας;

 

Υπολογίστε επίσης, το χώρο που καταλαμβάνουν οι e-mail λογαριασμοί πόσους email λογαριασμούς έχετε ανάγκη, αλλά και τον χώρο αποθήκευσης των στατιστικών στοιχείων του site σας.

Γιατί το hosting σας μπορεί να μην είναι εξ’ αρχής συμβατό με το joomla;2015-03-11T18:36:30+02:00
Όλες οι μεταβλητές που απαιτούνται για να μπορεί το joomla να λειτουργήσει όπως προβλέπει το manual του, μπορούν να αλλάξουν με ένα .HTACCESS αρχείο.Για αλλαγές στις πχ παρακατω μεταβλητές : session save path
Display Errors
Magic Quotes GPC
Register Globals
Μπορείτε να δημιουργήσετε .htaccess αρχείο με τις κατάληλες τιμές : php_value session.save_path “/home/yourusername/temp”
phpflag registerglobals on
phpflag displayerrors on
php_flag magic_quotes_gpc on

Το ότι το joomla απαιτεί ενεργοποίηση ή απενεργοποίηση συγκεκριμένων μεταβλητών της php, δεν αποτελεί πρόβλημα του server μας, αλλά το προγραμματιστικό πλαίσιο του προγράμματος.

Πληροφορίες για το τι κάνει η  κάθε αξία μπορείτε να βρείτε στη σελίδα http://www.php.net καθώς και την ασφάλεια που παρέχει η ενεργοποίηση ή απενεργοποίηση της καθεμιάς από αυτές.

To θέμα λοιπόν δεν είναι η μη υποστήριξη του joomla από την Artyvision, αλλά οι απαιτήσεις της εφαρμογής και το πως ο διαχειριστής της, τις καλύπτει.

Χρήσιμα προγράμματα2015-10-14T20:42:25+03:00
Πώς ανεβάζω το website μου στον server ?2017-06-02T15:47:53+03:00

Όλα τα αρχεία και τα directories του site σας πρέπει να μπουν στον φάκελο /public_html. Πρόσβαση σε αυτόν έχετε είτε μέσω FTP client είτε μέσω του FileManager από το Cpanel. Υπάρχουν αρκετά FTP προγράμματα διαθέσιμα στο internet.

Για την σύνδεση FTP χρειάζεστε το Domain name ή IP Address, ένα Username και ένα Password. Τα στοιχεία αυτά θα σας σταλούν με email μόλις ενεργοποιηθεί ο λογαριασμός σας.

Δημιουργείστε μια index σελίδα σαν πρώτη σελίδα του site σας. Αυτή μπορεί να είναι index.htm, index.html, index.php, κλπ. Προσοχή: υπάρχει διάκριση μεταξύ κεφαλαίων και πεζών σε συστήματα Linux οπότε index.htm και Index.htm είναι 2 διαφορετικά αρχεία. Η Index.htm δεν αναγνωρίζεται σαν πρώτη σελίδα. Πρέπει να είναι index.htm (.html, .php, κλπ) με πεζά γράμματα.

Άνοιγμα βίντεο.

Τι ακριβώς είναι ο File Manager ?2015-03-11T18:14:47+02:00

Πρόσβαση στον File Manager έχετε μέσω του control panel σας. Είναι ένα εργαλείο που σας επιτρέπει να διαχειριστείτε τα αρχεία και τα directories του site σας κατευθείαν στον server. Μέσω του File Manager μπορείτε να κάνετε copy, move, rename, και delete αρχεία και folders, να ανεβάσετε ή να κατεβάσετε αρχεία κλπ.

Τι είναι το Web Disk?2015-03-11T18:14:17+02:00

To Web Disk είναι μια υπηρεσία για να μεταφέρετε εύκολα τα αρχεία σας από τον υπολογιστή σας στο site.

Άνοιγμα βίντεο.

Εχω ξεχάσει το FTP password του site μου, πως μπορώ να το ανακτήσω ?2015-03-11T18:13:42+02:00

Παρακαλούμε στείλτε μας Ticket στο Support δηλώνοντας ότι έχετε χάσει το password. Το τεχνικό τμήμα θα σας στείλει τα στοιχεία σύνδεσης με το site σας στην email διεύθυνση επικοινωνίας που έχουμε για τον λογαριασμό σας.

Πως δημιουργώ FTP σύνδεση με το site μου μέσω του Dreamweaver ?2015-03-11T18:12:01+02:00

Ανοίξτε το Dreamweaver
Επιλέξτε από το menu “New Site”
Στην καρτέλα Site Definition επιλέξτε “Advanced”

Local Info
Site Name: το_ονομα_του_site_σας
Local root Folder: το directory όπου έχετε τα αρχεία του site σας
HTTP Address: http://yourdomain.com (όπου yourdomain.com το όνομα του site σας
Enable Cache: ενεργοποιημένο

Remote Info
Access: FTP
FTP Host: public_html
login: username
password: password
Use Passive FTP: ενεργοποιημένο
Enable Checkin/Checkout: απενεργοποιημένο

Πως δημοσιεύω το site μου χρησιμοποιώντας το FrontPage ?2017-06-02T15:47:53+03:00

Προσοχή τα Frontpage extensions για να λειτουργήσουν θα πρέπει το domain name σας να έχει ενεργοποιηθεί στον server. Συνιστούμε να μην χρησιμοποιείτε μαζί τα FrontPage extensions και FTP clients (όπως WS_FTP ή FileZilla) για να ανεβάζετε τα περιεχόμενα του site σας στον server , γιατί αυτό μπορεί να δημιουργήσει πρόβλημα.

Για να κάνετε publish το site σας μέσω FrontPage:

1. Φροντίστε να είναι ενεργοποιημένα τα FrontPage extensions στον server σας. Αυτό γίνεται μέσα από το control panel και την επιλογή “FrontPage extensions”.

2. Ανοίξτε το site σας τοπικά στο FrontPage

3. Επιλέξτε από το menu του FrontPage “File” και “Publish Web”

4. Θα ανοίξει ένα παράθυρο για να δηλώσετε την τοποθεσία όπου θα δημοσιεύσετε το site σας. Η διεύθυνση προορισμού είναι το όνομα του site σας πχ. http://yourdomain.com (χωρίς το www).

5. Επιλέξτε Ok ή Publish

6. Στο επόμενο παράθυρο θα πρέπει να δηλώσετε το username και το password που έχετε για τον λογαριασμό σας έτσι ώστε το FrontPage να συνδεθεί με τον server σας.

7. Στην συνέχεια θα ξεκινήσει η δημοσίευση του site σας. Οταν αυτή ολοκληρωθεί θα δείτε ένα μήνυμα ότι το site σας δημοσιεύτηκε επιτυχώς.

Πως ενεργοποιώ τα FrontPage Extensions στον server μου ?2015-03-11T18:10:43+02:00

Μπορείτε να ενεργοποιήσετε τα FrontPage Extensions μέσα από το control panel και την επιλογή “FrontPage Extensions”. Επιλέξτε “Install Extensions” για κάθε domain name του πακέτου σας το οποίο διαχειρίζεστε μέσω FrontPage.

Προσοχή: για να εγκαταστήσετε τα FrontPage Extensions για ένα Addon domain θα πρέπει πρώτα να τα εγκαταστήσετε για το κύριο domain του πακέτου σας και έπειτα να επιστρέψετε πίσω και να κάνετε το ίδιο για το Addon domain.

Πως μπορώ να δημιουργήσω μια βάση δεδομένων MySQL ?2017-06-02T15:47:53+03:00

Μπορείτε να δημιουργήσετε βάση δεδομένων επιλέγοντας το εικονίδιο MySQL από το control panel. Οταν δημιουργείτε μια database της δίνετε ένα όνομα (dbname). Σε αυτό προστίθεται το account username σας και το πλήρες όνομα της βάσης γίνεται username_dbname. Επίσης ορίζετε έναν user στην database δηλώνοντας ένα username και password. Και στο username προστίθεται το account username σας και το πλήρες dbusername θα είναι username_dbusername. Τέλος δηλώνετε τον user στην βάση δεδομένων. Επιλέγετε τον user και την database από το drop-down στον MySQL manager και στην συνέχεια πατάτε “Add User To Database”.

Άνοιγμα βίντεο.

Ποια είναι τα settings για την σύνδεση με MySQL database στους servers ?2017-06-02T15:47:53+03:00

Τα στοιχεία που χρειάζεστε για την σύνδεση με βάση δεδομένων είναι, το hostname, το όνομα της βάσης, το username και το password.
Το hostname για την σύνδεση με την βάση είναι “localhost”.
Το όνομα της βάσης και το username πρέπει να δηλωθούν όπως ακριβώς έχουν μέσα στον MySQL manager στο control panel (CPanel) πχ. cpanelusername_dbname.
Το password είναι αυτό που έχετε δηλώσει κατά την δημιουργία της βάσης.
Φροντίστε να έχετε ορίσει user στην βάση δεδομένων. Επιλέγετε τον user και την database από το drop-down στον MySQL manager και στην συνέχεια πατάτε “Add User To Database”.

Πως μπορώ να πάρω backup μια βάση δεδομένων ?2017-06-02T15:47:53+03:00

Μπορείτε να πάρετε backup της βάσης μέσα από το phpMyAdmin που προσφέρεται μέσω του control panel. Πατήστε στο εικονίδιο phpMyAdmin, επιλέξτε την database της οποίας θέλετε να πάρετε backup και πατήστε στην επιλογή “Εξαγωγή-Export”. Ενεργοποιήστε το check box “Αποστολή”, δώστε ένα όνομα στο αρχείο και πατήστε “Εκτέλεση”.

Πως μπορώ να κάνω import μια βάση δεδομένων ?2015-03-11T18:02:48+02:00

Για να εισάγετε μια βάση δεδομένων ακολουθείστε τα παρακάτω βήματα:

– Εφόσον έχετε το backup της βάσης σε μορφή .sql , συνδεθείτε στο control panel σην διεύθυνση www.yourdomain.com/cpanel , όπου yourdomain.com το όνομα του site σας.
– Επιλέξτε το εικονίδιο ‘phpMyAdmin’
– Επιλέξτε από την αριστερή στήλη τη βάση δεδομένων στην οποία θέλετε να εισάγετε περιεχόμενα.
– Από τις επιλογές που θα εμφανιστούν στην σελίδα επιλέξτε ‘Εισαγωγή-Import’.
– Θα ανοίξει ένα text box για να εισάγετε το .sql αρχείο σας.
– Αναζητήστε στον υπολογιστή σας το .sql αρχείο και πατήστε ‘Εκτέλεση’

Πως μπορώ να κάνω import ή export μια βάση δεδομένων μέσω SSH ?2017-06-02T15:47:53+03:00

1. Export MySQL Database

Για να πάρετε backup μια βάση δεδομένων μέσω SSH, εκτελέστε την παρακάτω εντολή:

mysqldump -u username -p database_name > dbname.sql

Αμέσως μετά θα σας ζητηθεί το password της βάσης, γράψτε το password και πατήστε Enter.
Το αρχείο dbname.sql είναι ένα αντίγραφο της βάσης σας και μπορείτε να το κατεβάσετε στον υπολογιστή σας.

Προσοχή: αντικαταστήστε το username και το database_name με το username και το όνομα της βάσης σας.

2. Import MySQL Database

Θα πρέπει το backup της βάσης να έχει .sql format. Ανεβάστε το .sql αρχείο στον server σας. Αν δεν το έχετε κάνει ήδη, δημιουργήστε μια βάση δεδομένων μέσα από το cpanel και ορίστε σε αυτήν έναν user. Μέσω SSH, οδηγηθείτε στο directory του χώρου σας όπου έχετε ανεβάσει το .sql αρχείο και εκτελέστε την παρακάτω εντολή:

mysql -p -u username database_name < file.sql

Αμέσως μετά θα σας ζητηθεί το password της βάσης, γράψτε το password και πατήστε Enter.

Προσοχή:
αντικαταστήστε το username και το database_name με το username και το όνομα της βάσης σας.

Πως μπορώ να δω ποια version της PHP και MySQL τρέχει στον server2015-03-11T17:56:42+02:00

Μπορείτε να δείτε την version της PHP και MySQL που τρέχει στον server μέσα από το control panel, κάτω από την ενότητα Stats στην αριστερή στήλη όπου φαίνονται και τα βασικά χαρακτηριστικά του πακέτου.

Πως μπορώ να δω ποιο είναι το πακέτο φιλοξενίας μου ?2015-03-11T17:44:10+02:00

Μπορείτε να δείτε ποιο είναι το πακέτο φιλοξενίας μέσα από το control panel και την επιλογή “Hosting package”, όπου φαίνονται και τα βασικά χαρακτηριστικά του πακέτου.

Που πρέπει να ανεβάσω τα αρχεία του site μου ?2015-03-11T17:43:02+02:00

Όλα τα αρχεία και τα directories του site σας πρέπει να ανέβουν στον φάκελο /public_html/ . Πρόσβαση στον φάκελο αυτό έχετε μέσω FTP ή μέσω του File Manager από το control panel σας.
Δημιουργείστε μια index σελίδα σαν πρώτη σελίδα του site σας. Αυτή μπορεί να είναι index.htm, index.html, index.php, κλπ. Προσοχή: υπάρχει διάκριση μεταξύ κεφαλαίων και πεζών σε συστήματα Linux οπότε index.htm και Index.htm είναι 2 διαφορετικά αρχεία. Η Index.htm δεν αναγνωρίζεται σαν πρώτη σελίδα. Πρέπει να είναι index.htm (.html, .php, κλπ) με πεζά γράμματα.

Πως μπορώ να δω πόσο χώρο και bandwidth καταναλώνει το site μου ?2015-03-11T17:41:27+02:00

Μπορείτε να δείτε τον χώρο και το bandwidth που καταναλώνει το site σας μέσα από το control panel, κάτω από την ενότητα Stats στην αριστερή στήλη.

Πως μπορώ να δω τα στατιστικά του site μου ?2015-03-11T17:40:42+02:00

Σας προσφέρουμε την δυνατότητα μέσω του AWSTATS , ένα ευρέως διαδεδομένο software στατιστικών, να βλέπετε την κίνηση των σελίδων σας σε 24ωρη βάση και με γραφική απεικόνιση. Ανάμεσα στα άλλα μπορείτε να βλέπετε:

– unique visitors
– number of visits
– visits per day
– visits per month
– visits per counrty

Πρόσβαση στο AWSTATS έχετε μέσα από το αντίστοιχο εικονίδιο στο control panel.

Πώς μπορώ να δημιουργήσω Subdomain?2015-03-11T17:39:42+02:00

Δείτε στο παρακάτω βίντεο πως να δημιουργήσετε ένα subdomain.

Άνοιγμα βίντεο.

Πως ανοίγω ένα addon domain στον server ?2015-03-11T17:38:01+02:00

H υπηρεσία addon domains είναι διαθέσιμη σε όλα τα πακέτα φιλοξενίας και βέβαια στους VPS και Dedicated servers.
Προσοχή: φροντίστε το addon domain σας να έχει τους ίδιους nameservers με το κύριο domain του πακέτου σας. Η ρύθμιση των nameservers γίνεται στον καταχωρητή του ονόματος είτε πριν είτε αφού δημιουργήσετε το addon domain.

Δημιουργήστε ένα addon domain επιλέγοντας το εικονίδιο Addon Domains από το control panel.

New Domain Name: το όνομα του site (πχ. yourdomain.com)

Subdomain/Ftp Username: το directory στο οποίο θα δείχνει το addon domain (πχ. yourdomain)

Password: password για το account (για ευκολία χρησιμοποιήστε το ίδιο password με του cPanel)

Άνοιγμα βίντεο.

Πώς κάνω backup τον server(databases, files, emails)?2017-06-02T15:47:54+03:00

Κατεβάστε στον υπολογιστή σας ένα συμπιεσμένο αντίγραφο ολόκληρου του site (αρχεία, databases, ρυθμίσεις κλπ) ή κάποιο από αυτά.

Άνοιγμα βίντεο.

Πως μπορώ να κλειδώσω ένα directory στο site μου ?2015-03-11T17:36:04+02:00

Για να κλειδώσετε ένα directory, συνδεθείτε στο cpanel και επιλέξτε το εικονίδιο “Password Protect Directories”.
Από την λίστα επιλέξτε το directory που θέλετε να κλειδώσετε. Στην επόμενη σελίδα δηλώστε ένα username και ένα password. Στην συνέχεια τσεκάρετε το box “Password protect this directory” και γράφετε και ένα μήνυμα προειδοποίησης στο πεδίο “name the protected directory”. Το μήνυμα αυτό θα εμφανίζεται όταν κάποιος προσπαθεί να συνδεθεί στο directory.
Τέλος πατήστε “Save”.

Άνοιγμα βίντεο.

Για ποιο λόγο λαμβάνω 500 Internal Server Error ?2015-03-11T17:35:24+02:00

Προσπαθείτε να τρέξετε σελίδες του site σας και λαμβάνετε σφάλμα 500 Internal Server Error ? Αυτό συνήθως συμβαίνει για έναν από τους παρακάτω λόγους και μπορεί γρήγορα να διορθωθεί.

1. Αν χρησιμοποιείτε στο site σας αρχείο .htaccess αυτό μπορεί να προκαλέσει το συγκεκριμένο σφάλμα εξαιτίας συντακτικού λάθους. Αν μετονομάσετε το αρχείο το πιθανότερο είναι να διορθωθεί το πρόβλημα. Επειτα μπορείτε να ελέγξετε τα περιεχόμενα του αρχείου για πιθανά λάθη.

2. Βεβαιωθείτε ότι τα permissions των αρχείων σας δεν είναι 777. Τα δικαιώματα των αρχείων στον server δεν μπορεί να είναι μεγαλύτερα από 755.Αν είναι τότε μπορούν να προκαλέσουν την εμφάνιση του συγκεκριμένου σφάλματος (500 Internal Server Error). Απλά αλλάξτε τα permissions σε 755 και το πρόβλημα θα λυθεί.

Αν δοκιμάσατε τα παραπάνω αλλά και πάλι έχετε πρόβλημα στείλτε μας ένα email στο support@artyvision.gr για να το δουν οι τεχνικοί μας.

Μπορώ να έχω πρόσβαση SSH στον server μου ?2015-03-11T17:34:35+02:00

Ναι, μπορείτε να συνδεθείτε μέσω SSH στον server. Για την ενεργοποίηση SSH πρόσβασης παρακαλούμε στείλτε μας ένα email στο support@uphost.gr

Άνοιγμα βίντεο.

Μπορώ να έχω πρόσβαση στο site μου αν το domain name δεν έχει ακόμη ενεργοποιηθεί ?2015-03-11T17:33:39+02:00

Ναι, μπορείτε να βλέπετε το site σας μέσω της προσωρινής διεύθυνσης που σας παρέχουμε, http://ipaddress/~cpanelusername/ , όπου ipaddress η ip του server σας και cpanelusername το δικό σας username.

Μπορώ να κάνω αλλαγές στα A Records και MX Records του domain name μου ?2015-03-11T17:32:42+02:00

Βεβαίως, μπορείτε να κάνετε αλλαγές στο DNS Record του domain σας. Απαραίτητη όμως προυπόθεση είναι να έχετε την φιλοξενία του domain σε server της εταιρείας μας.

Πως μπορώ να χρησιμοποιήσω το Formmail για την λειτουργία φορμών επικοινωνίας ?2015-03-11T17:31:31+02:00

Για να χρησιμοποιήσετε το προεγκατεστημένο πρόγραμμα Formmail για την λειτουργία των φορμών επικοινωνίας ,αρκεί να δημιουργήσετε μια φόρμα με οποιοδήποτε πρόγραμμα σχεδίασης ιστοσελίδων.

Το action της φόρμας πρέπει να είναι: “/cgi-sys/FormMail.cgi”

Το FormMail.cgi θα κάνει όλη την υπόλοιπη δουλειά.

Μπορείτε να καθορίσετε την συμπεριφορά του Formmail χρησιμοποιώντας κρυμμένα πεδία (hidden fields) στην φόρμα σας. Υπάρχουν δύο υποχρεωτικά πεδία που πρέπει να έχετε στην φόρμα σας για να δουλεύει σωστά το Formmail. Αυτά είναι το recipient και το email (πεδίο). Παρακάτω αναφέρονται μερικά πεδία ρύθμισης:

ΠΕΔΙΟ : recipient
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ: Αυτό το πεδίο φόρμας σας επιτρέπει να ορίσετε σε ποιόν θα θέλατε να ταχυδρομούνται (αποστολή email) τα αποτελέσματα της φόρμας .Ορίστε αυτή την επιλογή σαν ένα κρυμμένο (hidden) πεδίο φόρμας βάζοντας την email address σας.
ΣΥΝΤΑΞΗ: input type=hidden name=”recipient” value=”email@your.host.com”

ΠΕΔΙΟ : subject
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ: Αυτό το πεδίο φόρμας σας επιτρέπει να ορίσετε το θέμα που θα θέλατε να εμφανίζεται στα email που σας στέλνουν αφού αυτή η φόρμα έχει συμπληρωθεί.
ΣΥΝΤΑΞΗ: input type=hidden name=”subject” value=”Your Subject”

ΠΕΔΙΟ : email
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ: Αυτό το πεδίο φόρμας καθορίζει την e-mail adress του χρήστη που συμπληρωνει την φόρμα. Αν θέλετε να έχετε την δυνατότητα να απαντάτε τα e-mail απο τον πελάτη σας , θα πρέπει οπωσδήποτε να συμπεριλάβετε αυτό το πεδίο φόρμας και να τους υποχρεώνετε να το συμπληρώνουν. Πρέπει λοιπόν να ορίσετε αυτό το πεδίο σαν required (υποχρεωτικό) με e-mail address valid syntax.
ΣΥΝΤΑΞΗ: input type=text name=”email”

ΠΕΔΙΟ : redirect
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ: Αν θέλετε να κάνετε προώθηση (redirect) του χρήστη σε ένα διαφορετικό URL μετά την συμπήρωση της φόρμας, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτό το κρυμμένο πεδίο για να τον στέλνετε σε μια προκατασκευασμένη HTML σελίδα.
ΣΥΝΤΑΞΗ: input type=hidden name=”redirect” value=”http://your.address/to/file.html”

Μπορώ να ανεβάσω cgi scripts στον server ?2015-03-11T17:30:39+02:00

Ναι, σας παρέχουμε το δικό σας /cgi-bin directory για να ανεβάσετε τα αρχεία σας. Προσοχή όμως, θα πρέπει να κάνετε λογική χρήση των πόρων του συστήματος και να είστε βέβαιοι ότι τα scripts δεν θα δημιουργήσουν προβλήματα ασφαλείας στον server. Τα cgi scripts θα πρέπει να δημοσιεύονται ως μορφή κειμένου τύπου ASCII text, πάντα μέσα στο /cgi-bin directory και να έχουν permissions 755. Μπορείτε να ορίσετε τα permissions είτε μέσω του File Manager στο Control Panel είτε μέσω FTP σύνδεσης. Η πρώτη γραμμή εντολής στα αρχεία σας θα πρέπει να είναι #/usr/bin/perl

Ποιο είναι το path για την Perl ?2015-03-11T17:27:53+02:00

Το path για την Perl είναι /usr/bin/perl

Ποιο είναι το path για το Sendmail?2015-03-11T17:27:14+02:00

Το path για το Sendmail είναι: /usr/sbin/sendmail

Ποιο είναι το absolute path για το site μου στους servers?2015-03-11T17:26:09+02:00

Το absolute path για το site σας θα είναι: /home/username/public_html/ όπου username το όνομα χρήστη που θα λάβετε με τις οδηγίες φιλοξενίας. Το /home directory βρίσκεται στο root του server όπου ο χρήστης δεν έχει πρόσβαση. Το /home/username/ directory είναι το δικό σας home directory όπου έχετε πρόσβαση μέσω FTP ή File Manager. Στο /home/username/public_html/ directory βρίσκονται όλα τα αρχεία του site σας.

Web Hosting Owners Login

cPanel

Enable website owners to maintain their website through control panel interface. With cPanel software, website owners can easily manage their Content, email accounts, databases, security, FTP, and control every aspect of their websites.

Email Account Owners Login


Webmail

Enable email account owners to access the webmail interface. You have the ability to access your email account from any web browser, as well as configure many account options including email forwarding and auto-responders.

Reseller & Managed Hosting Owners Login

WHM

Enable resellers to have a domain in cPanel on top of WebHost Manager access. WHM software automates your business; that saves you time and money. It also provides easy-to-use features that website owners love.

Go to Top